Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

  • pegasus_alp • 14 Kasım 2006 00:00 • #623378
    süper festivaldi tek eksik seyirciydi keske daha fazla ilgi ve kalabalık olsaydı süper olurdu.dem ve sahte rakı grupları gercekten iyiydi.dem in gitaristi sahte rakınında bascıyı cok tuttum sahnede süperler di.tekrar böyle festival olsa biz pegasus olarak sonuna kadar gelir gümbür gümbür calarız.teprikler herkeze süperdi benceee
Bu konunun tüm mesajları