süper festivaldi tek eksik seyirciydi keske daha fazla ilgi ve kalabalık olsaydı süper olurdu.dem ve sahte rakı grupları gercekten iyiydi.dem in gitaristi sahte rakınında bascıyı cok tuttum sahnede süperler di.tekrar böyle festival olsa biz pegasus olarak sonuna kadar gelir gümbür gümbür calarız.teprikler herkeze süperdi benceee