sonuçta albümümüz yok ve doğal olarak bisde amatörüzzz annadın arkadasım.genede bis eleştirilere acığız yorumların için sağol:):)kib festte izlersin umarım beğenirsinnnn.gene diyorum amatör gruplara tam destek olalım artık ankaradan istanbuldan cıkmasın samsunda da cok sağlam gruplar varr........tekrar tesekkürler emrah amatörlere destek verdiğin içinnn