ya millet iyi hosta bu gecede cıkcak gruplar bence okadarda iyi kurban calmıyolar.demi dinledim samsundaki festivalde cok sağlamlardı ama kurban coverlarını beğenmedim.bedbin denen grupsa allahım akıllara zarar bi grup.vokalleri bastan sona detone okudu bütün sarkıları ve davulculaı cok kötüydüü.ama samsunlu olarak bedbine destek verices genede ama hiç beğenmedim acıkcası cok kötüler.bedbin düzeltmeli kendini