-
ya artı elbette onlara laf demek bana tabi ki düşmez ama ben sadece fikrimi soledim yani bunu bok atma mahiyetin de söylemedim alp kardeşim beni savunduğun için sağol ayrılsak gönlümüz bir
-
Arkadaşlar bişeye açıklık getirmek istedim grup elemanı olarak...x grup kadar kötü bir grup görmedim demek eleştiri değil hakarettir. Böyle bi söz hiç olmazsa o grup kalkıp Ankara'dan Samsuna sana bir gösteri sunmaya geldiği için denmez. Beğenmedim şöyle böyle eksikleri var demek eleştiridir böyle bi sözü ciddiye alırız tabi sonuçta her grubun eksikleri vardır bunu bilmezler veya göz ardı ederlerse gelişemezler ki DeM eleştirileri çok çok ciddiye alan bir gruptur ki bu nedenle Ankara gibi pek çok iyi grubun olduğu bir şehirde sürekli bar programları yapabiliyor pek çok şehir dışı organizasyonunda yer alabiliyor ve belirli bir kitleye sahip. Bizim DeM olarak hiç bir gruba veya kişiye karşı ters bir düşüncemiz yok biz sadece işimizi yapmaya çalışıyoruz.
Bedbin grubuyla da zaten İstanbul'da oturur muhabbet eder kaynaşırız bu konuya onların karıştırılması gereksiz olmuş zaten bence.
24 Kasım Cuma görüşmek üzere diyip konumuzun Kurban Tribute olduğunu hatırlatmak isterim.
-
arkadaşlar bu kurban için yapılan bir gece..ve kurban bunu sonuna kadar hakeden bir grup..yapılan organizasyonun cok büyük bir manevi boyutu var ve kurban için birşeyler yapmaya çalışan herkez büyük bir saygıyıda hakeder. grupların iyi ya da kötü oldugunu tartışmak biraz sacma sonucta bu bir kurban gecesi ve kurban sarkıları calınacak ve o gecenin en iyi grubu gene kurban olacak...
-
ya millet iyi hosta bu gecede cıkcak gruplar bence okadarda iyi kurban calmıyolar.demi dinledim samsundaki festivalde cok sağlamlardı ama kurban coverlarını beğenmedim.bedbin denen grupsa allahım akıllara zarar bi grup.vokalleri bastan sona detone okudu bütün sarkıları ve davulculaı cok kötüydüü.ama samsunlu olarak bedbine destek verices genede ama hiç beğenmedim acıkcası cok kötüler.bedbin düzeltmeli kendini
-
abi kusura bakmayın tamam evet aptallık ettim ben sizin gibi bi grubu eleştirdiğim için
-
keske pegasus cıksaydı o gecede yahuu.ben bu zaman kadar onlarca grup dinledim pegasus gibi kurban coverı çalan grup görmedim millet.dem de cok sağlam beğendim.diğerlerini tanımıyorum grupların birde samsundan bedbin var.eğer festivaldeki ve atatürk anadolu lisesindeki gibi bi performans sergilerlerse rezil olurlar bence::)beyler daha cok calısın samsunu temsil edeceksiniz
-
beyler lütfen bu sayfada saçmalayıp durmayın ve pegasusu bu sayfaya karıstırmayın lütfen.oraya cıkacak grupların hepsi hak ederek çıkmıstır.bizi karıstırmayın bu işe lütfen.ayrıca gruplar hakkında yapılan yorumlara katılmıyorum.demi izledim adamlar süperdi.bedbinde bu kadar kötü eleştirileri hak etmiyo bence.o aksam sahne alacak bütün müzisyen arkadaslarıma basarılar diliyorum.yolunuz acık olsun arkadaslar
-
ben sadece fikrimi söyledim.bence böyle olmalı diyee.
-
yahu kardesim fikrini söyledin de bu organizasyonu düzenleyenler en az senin kadar hatta senden daha iyi biliyolar bu işi.bizim adımızı herseyi belirlenmiş bi festivalde kullanmayın ve bizim adımızn gectiği yerde müzisyen kardeslerimize bok atmayın.bizi karıstırmayın arkadaslar lütfen ve artık su bok atma muhabbetinden vaz gecin bence.tekrar o aksam sahne alacak bütün müzisyen kardeslerime basarılar diliyorumm
-
rock misali denen kardeş harbi senin muzik kulağından şüphe ediyorum madem samsunlusun gelde bi gün sana konser görüntülerini verim baştan sona detone göster bana davul konusunda 2 baget kırılması hariç şarkılarda bi aksaklık olmadı ufak tefek hatalar vardı fakat sen onu algılayamıyacak kadar kötü kulağa sahipsin neyse bunu senin hakarete varan sözlerine karşılık yazıyorum kurban cover night gecesinde görüşmek üzere