keske pegasus cıksaydı o gecede yahuu.ben bu zaman kadar onlarca grup dinledim pegasus gibi kurban coverı çalan grup görmedim millet.dem de cok sağlam beğendim.diğerlerini tanımıyorum grupların birde samsundan bedbin var.eğer festivaldeki ve atatürk anadolu lisesindeki gibi bi performans sergilerlerse rezil olurlar bence::)beyler daha cok calısın samsunu temsil edeceksiniz