Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban Cover Night @ Bronx - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Kurban Cover Night @ Bronx - Taksim - İstanbul
  • TheCriSiS • 17 Kasım 2006 00:00 • #623605
    o gece anlamlı bir gece, o gece orada yer alacak her grup;daha fazla motive yüklemesi ile sahne alacak. elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışacak. ne büyük bir gurur ki samsun'dan bir grup var orada. diğer gruplar zaten bilinen ve kendini kanıtlamış gruplar. samsun'da da sağlam gruplar olduğunu düşünen insanlar var ki,BEDBİN grubu o organizasyonda yer alıyor. gereksiz ithamlarda bulunmak sadece ortamı gerer ama o geceye ve gruplara gölge düşürmez. Bedbin az zamanda çok yol kattetmiştir. şehir dışında da konserlere çağrılan grup sahne deneyimini çok iyi bilen bir gruptur.
    O gece görüşmek üzere, tüm katılan gruplara başarılarının devamını dilerim.
  • 32arti1 • 18 Kasım 2006 00:00 • #623607
    Yürü be Bedbin... Koçlarım beee... Kır lan Mustafa davulları... patlat lan Cansın kolonları... Coştur Ertu kitleleri... İstanbulda değiliz ama yanınızda olmak için orda olmamız gerekmiyor... Her zaman...
  • igzas • 18 Kasım 2006 00:00 • #623608
    omü festivalinde biz sahnedeyken sahneden aşağı doğru baktığımda sürekli eğlenen insanlar görüyordum ve yüzlerinde mutlu bir ifade vardı..ama şu da bi gerçek o gercekki performansdan biz de çok memnun kalmadık ama o an yapılabileceğin en iyisini yaptık. beğenip bizimle mutlu olanlar oldugu gibi beğenmeyip gene mutlu olanlarda olacak elbet.bedbin hakkında yorum yapacaksanız bedbin.garaj.org adresine veya bedbin.anatlianrock.com adresine uğrayarak bu başlığı amacından saptırmamak adına attığınız ufak bi adım atmış olursunuz ki bu da iyi olur.bi problemi sorusu eleştirisi artık herneyse ordan cevaplanabilir tabi ki siz eleştirirken bir cevap bekliyorsanız.
  • kırık_bardak • 18 Kasım 2006 00:00 • #623609
    abi ya bedbin gibi mükemmel bi rock grubuna nasıl bok atarsınız ya abı bizim samsunlu müzisizyenler olarak birbirimizi tutmamiz lazım lütfen!!!! abi destek ya artı kardelerim erto cansın ve badbin tayfa kardeşlerim yanınızdayız herzaman biliyosunuz moruk size başarılar diliyorum yolunuz acık olsun
  • weswicked • 18 Kasım 2006 00:00 • #623614
    sağol kardeşim alp artık sanırım bu son yazım olcak buraya çünki daha fazla muhattap olmak doğru değil amacından saptırmayalım burayı bi samsunlu bedbin denen grup die lafa başlıyosa ben bunda art niyet ararım eleştiri değil bok atma mahiyetinde olduğu apaçık ortada bok atmaya programlanmış arkadaş neyse alp sonay sizde boşverin baba muhattap olmayın bence
  • preLude3 • 22 Kasım 2006 00:00 • #623615
    yaa ben buna gelmek istiyorum ama 10 fazla biri biseyler ayarlasa olmazmi beeh :)
  • theanswer-nzl • 22 Kasım 2006 00:00 • #623616
    çok sevindim bu işe yauw cuma oralardayım bi uğramak lazım =)
  • taxım_rock • 23 Kasım 2006 00:00 • #623617
    iyi organizasyon kaliteli mekan bence kaçırmayın...
  • mayfly • 23 Kasım 2006 00:00 • #623618
    dem e başarılar.. süprizler de ayrı merak konusu..
  • drummeren • 23 Kasım 2006 00:00 • #623619
    bedbine başarılar... umduklarında da iyi bir konser geçirceklerinden eminim...