omü festivalinde biz sahnedeyken sahneden aşağı doğru baktığımda sürekli eğlenen insanlar görüyordum ve yüzlerinde mutlu bir ifade vardı..ama şu da bi gerçek o gercekki performansdan biz de çok memnun kalmadık ama o an yapılabileceğin en iyisini yaptık. beğenip bizimle mutlu olanlar oldugu gibi beğenmeyip gene mutlu olanlarda olacak elbet.bedbin hakkında yorum yapacaksanız bedbin.garaj.org adresine veya bedbin.anatlianrock.com adresine uğrayarak bu başlığı amacından saptırmamak adına attığınız ufak bi adım atmış olursunuz ki bu da iyi olur.bi problemi sorusu eleştirisi artık herneyse ordan cevaplanabilir tabi ki siz eleştirirken bir cevap bekliyorsanız.