Türkiye Cumhuriyeti'nede ne gerek var canım dimi o kadar dar kafalı olmayın ver kıbrısı zaten dünya küreselleşiyor n'olcak ab ye gircez geri kafalı olmayalım !!
12 Kasım 2006 Pazar | Yazan: SlipknotSlave
ne diyorsun sen arkadaşım? kimsin, nesin? adam mısın? 10 kasımda ayyaş bir grubun konser vermemesiyle mi düzelecek her şey, yolunda olacak. ya da her şey bozulacak, tüm düzen gidecek? defalarca "sanane" diyorum, isteyen gider, istemeyen gitmez. sen önce üzerine düşenleri yap, emin ol her şey daha iyiye gidecektir. dar kafanı söylediklerimden çıkarttığın sonuçla da kanıtlayarak, cevap bile yazdırtmamaya tenezzül ettirttiğin için sağol ama bu ülke hep senin gibiler yüzünden geriye gitti. politikacılar da senin gibi yapıyor biliyor musun, böyle asıl meselelerle değil de halkı bunun gibi eften püften sorunlarla uyutup duruyorlar. yok adnan hocası, irticası, laiklik gidiyormuş. sen de ilerde çıkarsın "10 kasımda konser mi olur yahu, bölücü bunlar" dersin. bunları derken de arkadan kıbrısı verirsin. ama yaşın daha 13 yazıyor, böyle bir adam değilsindir de, olmazsın da işallah.. üzülüyorum ama gel de bana laf sok diyorsun..