Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman & Pijama @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • gokcen86 • 10 Kasım 2006 00:00 • #623658
    ühühühühühü bugün son konserleri bostancı da vedalaştık biz bugün gidemiyorum :(
  • Zq • 11 Kasım 2006 00:00 • #623659
    bi bostancı olmadı ama güzeldii yaaü içmediğim halde sarhoş şeklinde gelindiğim için eve ancak bunları yazabilioom çook eğlendim vala
  • rock_mariachi • 12 Kasım 2006 00:00 • #623660
    final super geçti! anlatılmaz yaşanır
  • SlipknotSlave • 12 Kasım 2006 00:00 • #623661
    10 kasımda konser... tabi oda güzel
  • Leviathan • 12 Kasım 2006 00:00 • #623662
    10 kasımda konser... tabi oda güzel
    12 Kasım 2006 Pazar | Yazan: SlipknotSlave

    yuh artık ya.. bu kadar dar kafalarla, zihniyetlerle nereye kadar?
  • SlipknotSlave • 12 Kasım 2006 00:00 • #623663
    Türkiye Cumhuriyeti'nede ne gerek var canım dimi o kadar dar kafalı olmayın ver kıbrısı zaten dünya küreselleşiyor n'olcak ab ye gircez geri kafalı olmayalım !!
  • Leviathan • 12 Kasım 2006 00:00 • #623664
    Türkiye Cumhuriyeti'nede ne gerek var canım dimi o kadar dar kafalı olmayın ver kıbrısı zaten dünya küreselleşiyor n'olcak ab ye gircez geri kafalı olmayalım !!
    12 Kasım 2006 Pazar | Yazan: SlipknotSlave

    ne diyorsun sen arkadaşım? kimsin, nesin? adam mısın? 10 kasımda ayyaş bir grubun konser vermemesiyle mi düzelecek her şey, yolunda olacak. ya da her şey bozulacak, tüm düzen gidecek? defalarca "sanane" diyorum, isteyen gider, istemeyen gitmez. sen önce üzerine düşenleri yap, emin ol her şey daha iyiye gidecektir. dar kafanı söylediklerimden çıkarttığın sonuçla da kanıtlayarak, cevap bile yazdırtmamaya tenezzül ettirttiğin için sağol ama bu ülke hep senin gibiler yüzünden geriye gitti. politikacılar da senin gibi yapıyor biliyor musun, böyle asıl meselelerle değil de halkı bunun gibi eften püften sorunlarla uyutup duruyorlar. yok adnan hocası, irticası, laiklik gidiyormuş. sen de ilerde çıkarsın "10 kasımda konser mi olur yahu, bölücü bunlar" dersin. bunları derken de arkadan kıbrısı verirsin. ama yaşın daha 13 yazıyor, böyle bir adam değilsindir de, olmazsın da işallah.. üzülüyorum ama gel de bana laf sok diyorsun..
  • SlipknotSlave • 12 Kasım 2006 00:00 • #623665
    http://www.garaj.org/anketsonuclar.php?anket=16631 herkes nedense yaşıma taktı zaten 00 yazılmıyo mu şu yaşa bekçi kardeş 16 yazıyoruz sorun 36 yazıyoruz sorun 13 yazıyoruz sorun ? ne biçim insanlar doldu şu garaja, nerden saldırsam ne yapsamda onu küçük düşürsem diye bakıyor soruyorum size ey garaj ahali mide var mı sizde ?
  • Leviathan • 12 Kasım 2006 00:00 • #623666
    http://www.garaj.org/anketsonuclar.php?anket=16631 herkes nedense yaşıma taktı zaten 00 yazılmıyo mu şu yaşa bekçi kardeş 16 yazıyoruz sorun 36 yazıyoruz sorun 13 yazıyoruz sorun ? ne biçim insanlar doldu şu garaja, nerden saldırsam ne yapsamda onu küçük düşürsem diye bakıyor soruyorum size ey garaj ahali mide var mı sizde ?
    12 Kasım 2006 Pazar | Yazan: SlipknotSlave

    yemin ederim senden politikacı v.s. olur. yani mesajlarımdan çıkardığın manalara hayran kaldım, müthiş bir demogoji kabiliyeti var sende.