http://www.garaj.org/anketsonuclar.php?anket=16631 herkes nedense yaşıma taktı zaten 00 yazılmıyo mu şu yaşa bekçi kardeş 16 yazıyoruz sorun 36 yazıyoruz sorun 13 yazıyoruz sorun ? ne biçim insanlar doldu şu garaja, nerden saldırsam ne yapsamda onu küçük düşürsem diye bakıyor soruyorum size ey garaj ahali mide var mı sizde ?