http://www.garaj.org/anketsonuclar.php?anket=16631 herkes nedense yaşıma taktı zaten 00 yazılmıyo mu şu yaşa bekçi kardeş 16 yazıyoruz sorun 36 yazıyoruz sorun 13 yazıyoruz sorun ? ne biçim insanlar doldu şu garaja, nerden saldırsam ne yapsamda onu küçük düşürsem diye bakıyor soruyorum size ey garaj ahali mide var mı sizde ?
12 Kasım 2006 Pazar | Yazan: SlipknotSlave
yemin ederim senden politikacı v.s. olur. yani mesajlarımdan çıkardığın manalara hayran kaldım, müthiş bir demogoji kabiliyeti var sende.