Melih Aşık gibi anlatabilmek önemli.Gençlerimiz arasındaki umutsuzluk vak'alarına iyi bir örnek.Hemde çok duyup hiçte böyle bilmedikleri gerçek bir hikayeden.Başarı tozpembe olaylar üstüne kurulmaz hiç bir zaman.
Bu arada tekrar tekrar söylemek gerekir mi ?!
Mustafa Kemal Atatürk bu ülke için bir mucize.