Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz

  • rubber soul • 10 Kasım 2006 00:00 • #623718
    Melih Aşık gibi anlatabilmek önemli.Gençlerimiz arasındaki umutsuzluk vak'alarına iyi bir örnek.Hemde çok duyup hiçte böyle bilmedikleri gerçek bir hikayeden.Başarı tozpembe olaylar üstüne kurulmaz hiç bir zaman.

    Bu arada tekrar tekrar söylemek gerekir mi ?!
    Mustafa Kemal Atatürk bu ülke için bir mucize.
Bu konunun tüm mesajları