Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz

Bu konu şu haber ile ilgilidir: 10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz
  • ReigN13 • 10 Kasım 2006 00:00 • #623726
    Atam kalk da bi bak, memleketin ne hallerde...
  • NordBaneR • 10 Kasım 2006 00:00 • #623727
    Atamızı grurla ve özlemle anıyoruz
  • moryellll • 10 Kasım 2006 00:00 • #623728
    canım atam sankı ıcıne doğmus bu ülkeye bıtane m.kemal geldi baska gelmez...sen rahat uyu atam bekçısıyız bız bu cumhuriyetin...
  • conquistador • 10 Kasım 2006 00:00 • #623729
    Gençliğe hitabe dünya üzerinde yazılmış ve yazılabilecek en güzel,en kapsamlı,en felsefi,en güzel eserdir bence..Atamız ilerigörüşlülüğüyle içinde bulunduğumuz günleri ne kadar da güzel anlatmış.Resmen erken uyarı sistemi.Birazcık ona hürmet edebilir ve onu anlayabilirsek herşey kendiliğinden gelecek zaten...
  • baltalı ilah • 10 Kasım 2006 00:00 • #623730
    Atam kurduğun Cumhuriyete küfredenler ellerini kollarını sallaya sallaya geziyorlar. Bununda adı düşünce özgürlüğü oluyor. Emanetine düzgün sahip çıkamıyoruz Atam bu durumda daha nekadar böyle sürer bilmiyorum. Bugünleri görseydin kahrından hastalanırdın. Ama herşeye rağmen ünlü sözünle bitiriyorum. Ne mutlu Türküm diyene.
  • memoscream • 10 Kasım 2006 00:00 • #623731
    Atam sen rahat uyu...
    bekçisiyiz cumhuriyetin...
  • FEMALE_DEVİL • 10 Kasım 2006 00:00 • #623732
    Rahat uyu atam...Mekanın cennet olsun...
  • küçükkarakedi • 10 Kasım 2006 00:00 • #623733
    Atam rahat uyu biz öğretmenler senin yolundan gidiyoruz!! Senin kurduğun Cumhuriyeti öğretmenlerimizden öğrendik bizde öğrencilerimize Cumhuriyeti,Atatürk'ü,Atatürkçülüğü ve Türk olamakla gurur duymayı öğretiyoruz.Sen rahat uyu Atam biz senin yolundan gidiyoruz!!
  • Tabbing • 10 Kasım 2006 00:00 • #623735
    Büyük bir direniş sonucunda ulusunu aydınlığa çıkartan büyük bir insanın sadece kısa bir tavsiyesidir bu hitap....Fakat benim isyanım aptal Atatürkçü kafalara...Yıllardır sadece şiir okutarak,saçma sapan yürüterek bize tanıttılar ATA mızı...Fikirlerini hiçe sayarak, sahte maskeler kullanarak...Mekanın cennet olsun ATAM kendi adıma ben sana binlerce kez duacıyım.......
  • satanic_a • 10 Kasım 2006 00:00 • #623736
    ATAM:
    cumhuriyet'i yok edip yerine 'kendi kafalarına göre' bir düzen getirmek isteyenlerle aynı çatı altında yaşasak bile bizlere bıraktığın paha biçilmez değerlere sonuna kadar sahip olacağız. bizler senin evlatlarınız ve senin kurduğun ülkede senin fikirlerinle çatışan hiçbir düşünceyi barındırmayız. rahat uyu!! bizlere öğrettiğin insanlık vatan severlik ve daha burada sayamıyacağım birçok değer için teşekkür ederiz.