Gençliğe hitabe dünya üzerinde yazılmış ve yazılabilecek en güzel,en kapsamlı,en felsefi,en güzel eserdir bence..Atamız ilerigörüşlülüğüyle içinde bulunduğumuz günleri ne kadar da güzel anlatmış.Resmen erken uyarı sistemi.Birazcık ona hürmet edebilir ve onu anlayabilirsek herşey kendiliğinden gelecek zaten...