Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 Kasım 2006 - Ata'mızı Saygıyla Anıyoruz

  • Ardaa • 10 Kasım 2006 00:00 • #623722
    Türkiye her geçen gün biraz daha sürükleniyor..ve bence Atatürk birgün tekrar aynı şeylerin yaşanacağını o ileri görüşlülüğüyle gördü..ve malesef bu iktidar ve AB kanımızı emmeye devam ediyor...herkes bunun bilincine varmalı ve çevresindeki arkadaşlarını da uyarmalı.bir de bu seçim belki de Türkiye'nin kaderini değiştirecek bir seçim.Bütün gençler oy kullanmalı mutlaka..Her şeye rağmen yine de rahat uyu Atam, biz olmamızı istediin yolda yürüyoruz!!
Bu konunun tüm mesajları