selam arkadaşlar bir müzisyen olarak bazılarınızın yorumlarını kınıyorum. Türkiyede bisürü tanınan ya da tanınmayan çok iyi müzisyenler var bunlardan biri de ALEN KONAKOĞLUDUR. nefretinizi anlamış değilim bir müzisyen bir başka müzisyen için böyle çirkin şeyler neden yazar anlamış değilim. kötü eleştri yapamazsınız demiyorum siz kötü eleştiri yerine hakaret ediyosunuz müzikle futbol maçını karıştırıyosunuz herkez bişeyler yapmaya çalışıyor birbirimize destek olmalıyız. Alen de çok iyi Burak gürpınar da Volkan öktem de vs ..vs.. de onlar yarışmada değiller hepsinin tarzı farklı ne bu böyle x taraftarları y taraftarları ya müzik bu müzik ama anlayana...