Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Alen Konakoğlu @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • SlayeR18 • 3 Aralık 2006 00:00 • #623846
    dumancı kızlar kaçmaz bu fırsat,yani aslında oraya bi burak gürpınar ya da aykan ilkan yakışırdı ama alen olmuş ne yapalım...
  • TheCriSiS • 4 Aralık 2006 00:00 • #623847
    ya olabilir. niye olmasın. tabi bi cem aksel, bi volkan öktem olsa daha iyi olurdu.
  • mormos • 4 Aralık 2006 00:00 • #623848
    ya de git ya ondanmı davul öğrenecez


    hadi koşun popilist dumancılar kaçmaz bu fırsat forever burak gürpınar ..............


    sacmalamayın bu bir paylaşım kimse kimseye davul ögretmeyecek volkan öktemde izlemeye gidilir burak gürpınarda
    sonucta bunun popülasyonla bir alakası yok kalite ile alakası var sanırım.
  • kanazkavraz • 4 Aralık 2006 00:00 • #623849
    askerden önce son egosunu tatmin etsin bakalım ne kadar calıyosa atık :)
  • dilemma • 4 Aralık 2006 00:00 • #623850
    selam arkadaşlar bir müzisyen olarak bazılarınızın yorumlarını kınıyorum. Türkiyede bisürü tanınan ya da tanınmayan çok iyi müzisyenler var bunlardan biri de ALEN KONAKOĞLUDUR. nefretinizi anlamış değilim bir müzisyen bir başka müzisyen için böyle çirkin şeyler neden yazar anlamış değilim. kötü eleştri yapamazsınız demiyorum siz kötü eleştiri yerine hakaret ediyosunuz müzikle futbol maçını karıştırıyosunuz herkez bişeyler yapmaya çalışıyor birbirimize destek olmalıyız. Alen de çok iyi Burak gürpınar da Volkan öktem de vs ..vs.. de onlar yarışmada değiller hepsinin tarzı farklı ne bu böyle x taraftarları y taraftarları ya müzik bu müzik ama anlayana...
  • joesatriani_8 • 4 Aralık 2006 00:00 • #623851
    ya bu ülkede eğer Alen Konakoğluda davul atölyesi yapıyosa bu ülkede davulcu kalmadı demektir... Ne bu yaa bi dünya davulcu varken virtüöz, alen mi izlicez dinlicez yapmayın yaa olmadık adamları da ünlü etmeyin başımıza....Ayrıca Aykan İlkan evet çok daha rock davul atölyesine uyar duman rock bile yapmıyor bize rock müzik diye pop müzik dinletiyolar adı üstünde pop popüler müzik dumanın cd-kaset satışlarına bakın pop müzik olduğunu anlarsınız o yüzden bence Alen bu atölye konusunu hak etmiyor....
  • kLuiwert • 4 Aralık 2006 00:00 • #623852
    Alen KonakoğLunun tam performansını izLemedikten sonra kimse Laf yapmasın.. Madem çok iyi çaLıyosunuz o zaman Duman sizi aLsaydı siz müziğin üzerinde eğitim görseydiniz.
  • beloist • 4 Aralık 2006 00:00 • #623853
    sadece gülüyorum :) bu arada alen sadece dumana çalmadı türkiyede bir çok ünlü sanatçıya eşlik etti çok faydalı bir etkinlik tebrik ediyorum garajı
  • herbert_vtrnr • 4 Aralık 2006 00:00 • #623854
    Saçmasapan muhabbetler...Herkes bu işe emek veriyor.Yapmayın allah aşkına şu şukadar satmış yok bunalrı ünlü etmeyin.Adam bu işe emeğini yüreğini vermiş iyi yapar kötü yapar,tarzını beğenmeyebilirsin ama bu işi yapanlara biraz saygı göstermek gerekir diye düşünüyorum...
  • basil hallward • 4 Aralık 2006 00:00 • #623855
    allah aşkına burdan alen konakoğlu'na ahkam kesenler atölye başlamadan gidip kendilerini deşifre etsinler :) bi daha davul çalmaya halleri kalır mı merak ediyorum.