Saçmasapan muhabbetler...Herkes bu işe emek veriyor.Yapmayın allah aşkına şu şukadar satmış yok bunalrı ünlü etmeyin.Adam bu işe emeğini yüreğini vermiş iyi yapar kötü yapar,tarzını beğenmeyebilirsin ama bu işi yapanlara biraz saygı göstermek gerekir diye düşünüyorum...