Sevgili aydngelnseslr'in başka bişey dediği biz oluyoruz :)
Grubun ismini değiştirip başka bişey mi yapsak.Tam seminer sırasında sarı odada bağırıp çağırıyorduk.Dışardaki kalabalık arada saydam stüdyo kapısını hohhohlayıp içeriye baksada çalmaya devam ettik.Semineri bende bu kapı sayesinde müziğimiz eşliğinde izledim :)