altçigi ye katılıyorum.. bilgi de yıldız da enstrumanlarla basladıgı ısı yarıda bırakarak sozde piyasaya kalıfıye eleman yetıstırıyor.. ben oyle oldugunu dusunmuyorum, sonucta bu ısı senelerdır yapan profesyoneller varken bunca mezun sadece elektronık duzeyde bırseyler katar muzıgımıze, kı buna da pek gerek yok gıbı kanaatımce..