bakalım bu sıralarda da bu moda oldu nası olacakasa bi süre önce herkes müzisyen iken şuanda da revaçta kayıt teknolojileri var her yerde böyle mix. mastering yapan insanların olması(ben onlara ses mühendisi veya prodüktör kavramı ile adlanıramıyacağım çünkü) hiç hoş olmayacak ama bakaacaz....
altçigi ye katılıyorum.. bilgi de yıldız da enstrumanlarla basladıgı ısı yarıda bırakarak sozde piyasaya kalıfıye eleman yetıstırıyor.. ben oyle oldugunu dusunmuyorum, sonucta bu ısı senelerdır yapan profesyoneller varken bunca mezun sadece elektronık duzeyde bırseyler katar muzıgımıze, kı buna da pek gerek yok gıbı kanaatımce..