1-Adı üstünde amatör grup seçmeleri diyorsunuz;
2-Seçmelere gelince biz sizi beğenmedik deyip(onu diyenler de müzik otoriteri ya!)nedenini bile söylemeden geri çeviriyorsunuz;
3-Ne tür müzik yaptığı bile belli olmayan müzik topluluğundan arkadaşlarınızı 2gün üst üste çıkarıyorsunuz;
4-Niye böyle oldu deyince de;pişkin pişkin biz adil davrandık diyorsunuz;
5-Üniversitedeki amatör grupları destekleyeceğinize bu şekilde köstek oluyorsunuz....
Umarım bu sene bu konularda daha bilinçli olursunuz,saygılar..