Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uludağ Üniversitesi 2007 Bahar Şenlikleri Amatör Grup Seçmeleri

  • erdalyet • 1 Ocak 2007 00:00 • #624813
    bir tarih falan belirtseydiniz ne zamana kadar????????
  • jansuu • 5 Ocak 2007 00:00 • #624815
    12 şubat- 12 mart arasında başvurular alınacaktır.
  • kurti • 5 Ocak 2007 00:00 • #624816
    1-Adı üstünde amatör grup seçmeleri diyorsunuz;
    2-Seçmelere gelince biz sizi beğenmedik deyip(onu diyenler de müzik otoriteri ya!)nedenini bile söylemeden geri çeviriyorsunuz;
    3-Ne tür müzik yaptığı bile belli olmayan müzik topluluğundan arkadaşlarınızı 2gün üst üste çıkarıyorsunuz;
    4-Niye böyle oldu deyince de;pişkin pişkin biz adil davrandık diyorsunuz;
    5-Üniversitedeki amatör grupları destekleyeceğinize bu şekilde köstek oluyorsunuz....
    Umarım bu sene bu konularda daha bilinçli olursunuz,saygılar..
  • erdalyet • 7 Ocak 2007 00:00 • #624817
    kurti isimli arkadaşım bravo sana müthiş tespitler yapmışsın müzik topluluğuna girmiş ne iş yaptığı belli olmıyan zirzop tipler gelip seni dinliyo ona göre karar veriyo geçen seneki seçmeler gibi olucaksa baştan uyarıyım müzik topluluğundan tanıdığınız yoksa hiç biyere çıkamazsınız boşuna uğraşmayın hadi hayırlı başarılar...
  • Tebitbreath • 7 Ocak 2007 00:00 • #624818
    bu yarışmanın kendi adını temizlemesi lazım..
  • jansuu • 15 Ocak 2007 00:00 • #624819
    tabi arkadaşlar bütün bu söyledikleriniz doğru evet biz kendi arkadaşlarımıza iltimas geçiyoruz evet biz kendimizden başka hiç bir kimseyi beğenmeyiz.evet biz buyuz. ama bir de aynayı kendinize çevirip bakın bakalım neler göreceksiniz?bir de bu işlerin içinde olmadığınız gerçekten çok belli bence.ayrıca 'zirzop' yakıştırmasını da erdalyet isimli arkadaşa iade ediyorum.eğer gerçekten biliyorsanız, buyrun gelin siz yapın.
  • kurti • 15 Ocak 2007 00:00 • #624820
    Bence arkadaşlarınızın 2 gün üstüste sahne alması ve başka bi amatör gruba şans tanınmaması bu işin içinde olsak ta olmasak ta kabul edilemez...Ben aynayı kendime çevirdiğimde ise sadece müzik yapmaya çalışan amatör ruhlu bi müziksever görüyorum...Bu arada her eleştiriye 'tamam biz kötüyüz,yapamıoz;siz yapın.' diyerek cevaplarsanız her sene aynı hataya düşersiniz....
    Saygılar....
  • bdisaster • 25 Ocak 2007 00:00 • #624821
    bahar şenlikleri için bir universitenin amator grup seçtiğine de yeni şahit oldum.kim bu "juri" üyeleri? neye göre belirliyorlar?bir tarz, kişi sayısı, enstruman seçimi, deneyim ,o, bu yok mu kriterlerde?

    hoş..
  • jansuu • 9 Şubat 2007 00:00 • #624822
    ARKADAŞLAR MAİL ADRSİMİZ DEĞİŞMİŞTİR. BUNDAN SONRAKİ MAİLLERİNİZİ [email protected] ADRESİNE BEKLİYORUZ!!HEPİNİZE İYİ ÇALIŞMALAR:) ([email protected] adresine şimdiye kadar atılan mailler dikkate alınacaktır.lütfen dikkat ediniz)
  • queenemre • 6 Mart 2007 00:00 • #624823
    2-3 kez mail gönderdim her iki adresede. kayıtları yolladım. hatta sonuna lütfen ulaşınca haber verin ibareside ekledim. ancak hiç geri dönen olmadı. buradanda o kişilere eşdost listesinde olmadıkça mesaj atılmıyor. umarım burada görüp bize bir dönerler. kolay gelsin..