tabi arkadaşlar bütün bu söyledikleriniz doğru evet biz kendi arkadaşlarımıza iltimas geçiyoruz evet biz kendimizden başka hiç bir kimseyi beğenmeyiz.evet biz buyuz. ama bir de aynayı kendinize çevirip bakın bakalım neler göreceksiniz?bir de bu işlerin içinde olmadığınız gerçekten çok belli bence.ayrıca 'zirzop' yakıştırmasını da erdalyet isimli arkadaşa iade ediyorum.eğer gerçekten biliyorsanız, buyrun gelin siz yapın.