Bence arkadaşlarınızın 2 gün üstüste sahne alması ve başka bi amatör gruba şans tanınmaması bu işin içinde olsak ta olmasak ta kabul edilemez...Ben aynayı kendime çevirdiğimde ise sadece müzik yapmaya çalışan amatör ruhlu bi müziksever görüyorum...Bu arada her eleştiriye 'tamam biz kötüyüz,yapamıoz;siz yapın.' diyerek cevaplarsanız her sene aynı hataya düşersiniz....
Saygılar....