ben kendi fikrimi söyledim arkadaşım sana mı kaldı beni eleştirmek orada benim yorumum yazıyorsa sen de kendi yorumunu yaz beni kullanma yazında beğeniyorsan beğendiğii yaz
ben adamı zaten tesadüfte olsa bi konser dinlemiştim konuk sanatçı olarak o zamanda sevmemiştim ama dinliyecek olan dinler