Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Buzuki Orhan Konseri @ Balo Stage - Taksim - İstanbul

  • burnout • 14 Ocak 2007 00:00 • #625450
    Balo stage çok güzel mekandır, iyi bir seçim olmuş gerçekten
  • ozgar • 14 Ocak 2007 00:00 • #625451
    buzuki osman guzel bir uzik yapıyor.

    hazırlayan arkadasa tesekkurler .
  • Blues-rocker20 • 16 Ocak 2007 00:00 • #625452
    hem para hem eziyet hahaha
  • musicpeta • 16 Ocak 2007 00:00 • #625453
    işte müzik....işte özgürlük....tebrikler buzuki orhan ve tayfası
  • 2mi3 • 19 Ocak 2007 00:00 • #625454
    hem para hem eziyet demiş blues da dinlerim rock da dinlerim rockerım ben edasında garajda turlayan arkadaşımız...Çok ayıp hiç yakıştıramadım sana...cık cık cık...Sevmek zorunda değilsin ama bilmeyenlere de yanlış lanse etmeyelim öyle değil mi..Neticede herşey blues ve rock değil....Farklı ve güzel birçok tarz var..Öyle değil mi....Hem Buzuki Orhan kendini kanıtlamış bir insan...Eziyet çektirmez..Canlı izle sen onu bi hele,sevmeye başlarsın da farkına varamazsın...:)
  • grandepunto • 19 Ocak 2007 00:00 • #625455
    bu adamı ve grubunu çok tutuyoru ya...nede olsa toprak bizim...:D
  • Blues-rocker20 • 20 Ocak 2007 00:00 • #625456
    ben kendi fikrimi söyledim arkadaşım sana mı kaldı beni eleştirmek orada benim yorumum yazıyorsa sen de kendi yorumunu yaz beni kullanma yazında beğeniyorsan beğendiğii yaz
    ben adamı zaten tesadüfte olsa bi konser dinlemiştim konuk sanatçı olarak o zamanda sevmemiştim ama dinliyecek olan dinler
  • up_to_fly • 23 Ocak 2007 00:00 • #625457
    Benim aklıma buzuki deyince nedense hep suzuki geliyor
  • Leviathan • 23 Ocak 2007 00:00 • #625458
    bu adam gerçekten çok iyi buzuki çalıyor. ama bana komik geliyor, düşünsenize arkadaşlar oturoyr bu adam giriyor kapıdan "oo buziki orhan geldi bizim.." yahu böyle saçma sapan bir şey olur mu, bateri çalan adama davul kazım mı diyecen ya da blok flüt hüsametiin; çok saçma.
  • HereticSlave • 24 Ocak 2007 00:00 • #625459
    o da değil de abi, insanda biraz da arapça bilgisi olursa "buzuki orhan" deyince aklına çok komik şeyler geliyor.. tabi dalga geçmek için söylemiyorum bunu yanlış anlaşılmasın, sadece aklıma geleni söyledim..