-
Balo stage çok güzel mekandır, iyi bir seçim olmuş gerçekten
-
buzuki osman guzel bir uzik yapıyor.
hazırlayan arkadasa tesekkurler .
-
hem para hem eziyet hahaha
-
işte müzik....işte özgürlük....tebrikler buzuki orhan ve tayfası
-
hem para hem eziyet demiş blues da dinlerim rock da dinlerim rockerım ben edasında garajda turlayan arkadaşımız...Çok ayıp hiç yakıştıramadım sana...cık cık cık...Sevmek zorunda değilsin ama bilmeyenlere de yanlış lanse etmeyelim öyle değil mi..Neticede herşey blues ve rock değil....Farklı ve güzel birçok tarz var..Öyle değil mi....Hem Buzuki Orhan kendini kanıtlamış bir insan...Eziyet çektirmez..Canlı izle sen onu bi hele,sevmeye başlarsın da farkına varamazsın...:)
-
bu adamı ve grubunu çok tutuyoru ya...nede olsa toprak bizim...:D
-
ben kendi fikrimi söyledim arkadaşım sana mı kaldı beni eleştirmek orada benim yorumum yazıyorsa sen de kendi yorumunu yaz beni kullanma yazında beğeniyorsan beğendiğii yaz
ben adamı zaten tesadüfte olsa bi konser dinlemiştim konuk sanatçı olarak o zamanda sevmemiştim ama dinliyecek olan dinler
-
Benim aklıma buzuki deyince nedense hep suzuki geliyor
-
bu adam gerçekten çok iyi buzuki çalıyor. ama bana komik geliyor, düşünsenize arkadaşlar oturoyr bu adam giriyor kapıdan "oo buziki orhan geldi bizim.." yahu böyle saçma sapan bir şey olur mu, bateri çalan adama davul kazım mı diyecen ya da blok flüt hüsametiin; çok saçma.
-
o da değil de abi, insanda biraz da arapça bilgisi olursa "buzuki orhan" deyince aklına çok komik şeyler geliyor.. tabi dalga geçmek için söylemiyorum bunu yanlış anlaşılmasın, sadece aklıma geleni söyledim..