Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Buzuki Orhan Konseri @ Balo Stage - Taksim - İstanbul

  • Leviathan • 23 Ocak 2007 00:00 • #625458
    bu adam gerçekten çok iyi buzuki çalıyor. ama bana komik geliyor, düşünsenize arkadaşlar oturoyr bu adam giriyor kapıdan "oo buziki orhan geldi bizim.." yahu böyle saçma sapan bir şey olur mu, bateri çalan adama davul kazım mı diyecen ya da blok flüt hüsametiin; çok saçma.
Bu konunun tüm mesajları