Çok faydalı bir etkinlik .Besteciler için ülkemizde pekte yerleşmemiş müzisyen hakları(keza tüm sanatçılar)konusunda bilgilendirici bu tür etkinlikler sık sık yapılmalı.Zaten MMA,MSG,Mesam gibi kuruluşlar işin ehli bu tür konularda;besteci ve benzeri, tüm üretimde payı olan müzikçilerin faydalanması lazım gelen bir seminer.O gün kısmetse oradayım.Böyle etkinliklerin sürekli olması dileğimle.