Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzisyen Hakları Semineri @ MMA Konser Salonu - Elmadağ - İstanbul

  • rubber soul • 15 Ocak 2007 00:00 • #625475
    Çok faydalı bir etkinlik .Besteciler için ülkemizde pekte yerleşmemiş müzisyen hakları(keza tüm sanatçılar)konusunda bilgilendirici bu tür etkinlikler sık sık yapılmalı.Zaten MMA,MSG,Mesam gibi kuruluşlar işin ehli bu tür konularda;besteci ve benzeri, tüm üretimde payı olan müzikçilerin faydalanması lazım gelen bir seminer.O gün kısmetse oradayım.Böyle etkinliklerin sürekli olması dileğimle.
  • soldier55 • 15 Ocak 2007 00:00 • #625476
    düzenleyenlerin emeklerine sağlık gerçekden bu amatör gruplar için büyük sorun umarız orda olabiliriz!!!
  • Joe_Sadriabi • 16 Ocak 2007 00:00 • #625477
    Modern Müzik Akademisi
    Adres ve iletişim bilgileri için
    www.mma.gen.tr
  • sIkIL • 20 Ocak 2007 00:00 • #625478
    haberi yeni okuduğum için pişman oldum cidden..orda olmak isterdim.bu tür seminerlerin bol bol düzenlenmesi dileğiyle..kolay gelsin.
  • ax734 • 22 Ocak 2007 00:00 • #625479
    etkinlik daha geçmedi. bu cumartesi, hala katılabilirsiniz.
  • Tuco • 25 Ocak 2007 00:00 • #625480
    rubber soul'a katılıyorum.Böyle etkinliklere ve düzenleyicilerine minnettar olmamız lazım.Bu arada böyle bir habere benle beraber 5 yorum yapılmasıda çok düşündürücü.
  • rubber soul • 27 Ocak 2007 00:00 • #625481
    Gittik gördük efendim,sorularımızı da sorduk.Yalnız katılım çok azdı.Bora Uslusoy ve arkada oturan zat-ı muhterem,bize cesaret amaçlı konuşmacıların laflarına karışıp sorular sordular.Sonradan dinleyiciler de açıldı saçıldı.Hemen arkamda oturan Pin-up sözcüsü hanfendi sayesinde pin-up'ın sorunlarına da vakıf olduk.Güldürdü bizi sağolsun.Genel anlamda güzeldi.Güzel bir sohbetti.MMA ve MSG'ye teşekkürler.