Gittik gördük efendim,sorularımızı da sorduk.Yalnız katılım çok azdı.Bora Uslusoy ve arkada oturan zat-ı muhterem,bize cesaret amaçlı konuşmacıların laflarına karışıp sorular sordular.Sonradan dinleyiciler de açıldı saçıldı.Hemen arkamda oturan Pin-up sözcüsü hanfendi sayesinde pin-up'ın sorunlarına da vakıf olduk.Güldürdü bizi sağolsun.Genel anlamda güzeldi.Güzel bir sohbetti.MMA ve MSG'ye teşekkürler.