Parça o kadar kötü değil, klip de fena değil. Grubun uyumu da başarılı. Şarkıyı da beğenenler olacaktır, beğenmeyenler de. Fakat vokalin sesi, daha doğrusu ses rengi iyi değil. Ayrıca pop söyler gibi rock söylenmez. Bir de kılık kıyafet ve tavırlar yani kısaca imaj oturmamış. Bence sırıtıyor. Kurban, Mor ve Ötesi, Athena gibi farklı bir imaj düşünülmüş ancak olmamış gibi geldi. Neyse, hayırlı uğurlu olsun başarılar dileriz.