-
yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun
-
olmamış.çıkış parçası çok kötü.özellikle solistin sesi çok yetersiz ya albüm yaparlarken farkına varmıyorlar mı acep
-
oh oh oh...
"aykırı duruşları, spekülatif, kışkırtıcı sahne performansları"
bir örnekle açıklamak gerekirse; sevgililer günü, iş konuşmak için garage bara uğramışım. aykırı duruşlu sayın yusuf demirkol, spekülatif sahne şovu yapıyor; köşede duran bir çifte dönüyor ve: "bugün sevgililer günü; size bi bira ısmarlayım, iyi .ikişirsiniz" diyor. herkes buna bayılıyor. ne kadar yaratıcı. ne kadar orjinal, ne kadar aykırı bir duruş.
bu adam sahneden kimseye sataşmadan ne kadar albüm satabilir acaba? üstelik rokçuların birbirine sataşması için rokçu magazin programları da daha yeterince yayılmadı. hadi hayırlısı, allahın belası.
-
ben placebo zannettim değilmiş :) placebo jr. olabilir ama onunda ne gereği var.bir placebo neyimize yetmiyor ki dimi ???..kayıtlarda da bi dandiklik var kanımca...
-
yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun
22 Ocak 2007 Pazartesi | Yazan: haki72
koptum =)))
-
fena.. muse, him , placebo al karıştır ama yapama durumu olmuş.
olsun bunlarda olsun ki ilerde adam gibi bir grup çıktığında veya şuan çıkmışların arasında iyi olanların değerini bilelim sahip çıkalım.
-
yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun
Ay VOkalisti Çok Yakışıklıııııııı hehehehe
-
Imaji gecsinler,placebo nun mukemmel muzigini ornek alsinlar bence.Bitter End tadindaki ilk videolarini ve sarkiyi tutmadim.Iyi isleri taktir etmek lazim ama bana,bir Placebo hayrani olarak,hitap etmediler.Iyi isler bekliyoruz kendilerinden.
-
ama ama volkan başaran üstad:( neden...neden...
-
yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun
Muhteşem bi yorum:))))