Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • haki72 • 22 Ocak 2007 00:00 • #625601
    yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun
  • maYBash • 22 Ocak 2007 00:00 • #625602
    olmamış.çıkış parçası çok kötü.özellikle solistin sesi çok yetersiz ya albüm yaparlarken farkına varmıyorlar mı acep
  • NORMALkerem • 23 Ocak 2007 00:00 • #625604
    oh oh oh...
    "aykırı duruşları, spekülatif, kışkırtıcı sahne performansları"

    bir örnekle açıklamak gerekirse; sevgililer günü, iş konuşmak için garage bara uğramışım. aykırı duruşlu sayın yusuf demirkol, spekülatif sahne şovu yapıyor; köşede duran bir çifte dönüyor ve: "bugün sevgililer günü; size bi bira ısmarlayım, iyi .ikişirsiniz" diyor. herkes buna bayılıyor. ne kadar yaratıcı. ne kadar orjinal, ne kadar aykırı bir duruş.

    bu adam sahneden kimseye sataşmadan ne kadar albüm satabilir acaba? üstelik rokçuların birbirine sataşması için rokçu magazin programları da daha yeterince yayılmadı. hadi hayırlısı, allahın belası.
  • Spider-Man • 23 Ocak 2007 00:00 • #625605
    ben placebo zannettim değilmiş :) placebo jr. olabilir ama onunda ne gereği var.bir placebo neyimize yetmiyor ki dimi ???..kayıtlarda da bi dandiklik var kanımca...
  • posetcayy • 23 Ocak 2007 00:00 • #625606
    yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun
    22 Ocak 2007 Pazartesi | Yazan: haki72

    koptum =)))
  • furious • 23 Ocak 2007 00:00 • #625607
    fena.. muse, him , placebo al karıştır ama yapama durumu olmuş.

    olsun bunlarda olsun ki ilerde adam gibi bir grup çıktığında veya şuan çıkmışların arasında iyi olanların değerini bilelim sahip çıkalım.
  • RAMMS t EIN • 23 Ocak 2007 00:00 • #625609
    yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun


    Ay VOkalisti Çok Yakışıklıııııııı hehehehe
  • crancorei • 23 Ocak 2007 00:00 • #625610
    Imaji gecsinler,placebo nun mukemmel muzigini ornek alsinlar bence.Bitter End tadindaki ilk videolarini ve sarkiyi tutmadim.Iyi isleri taktir etmek lazim ama bana,bir Placebo hayrani olarak,hitap etmediler.Iyi isler bekliyoruz kendilerinden.
  • siyahzeplinler • 23 Ocak 2007 00:00 • #625611
    ama ama volkan başaran üstad:( neden...neden...
  • Giovanni • 23 Ocak 2007 00:00 • #625612
    yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun


    Muhteşem bi yorum:))))