Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • radyokafa • 22 Ocak 2007 00:00 • #625591
    Henüz bulamadık albümü İzmir ahalisi olarak. Ancak daha önceki bar performanslarından ve izlediğimiz klipten anlaşılan şudur ki, glam bir grubumuz da oluyor galiba. Cümlemize hayırlı uğurlu olsun.
  • enkin • 22 Ocak 2007 00:00 • #625592
    glam la ne alakası var
  • gibson123 • 22 Ocak 2007 00:00 • #625593
    glam mlam değil,3.dünya müzik piyasasının ısmarlama albüm projelerinden biri...dünyada muse,placebo,cure tutuyo,bizde bulalım bi grup o tarza yakın,süsleyelim satalım mantığı ile yapılmış bir prodüksiyon.maalesef o kalıba da oturmamış.umarım haketmediği ilgiyi görmez,doğal seleksiyon içinde yok olur gider...
  • mayfly • 22 Ocak 2007 00:00 • #625594
    glam mi.. britpop olmasın?.. aslında grubu bilenler de bilir (yani tarzlarını!)
  • oz • 22 Ocak 2007 00:00 • #625595
    bir muse ve placebo parodisi sandığım klipleri ne yazık ki gerçek bir gruba aitmiş. Normalde coverları iyidir belki, diğer parçaları da iyi olabilir, bilemiyorum, ama çıkış parçalarını beğenmedim.
  • Iggy1977 • 22 Ocak 2007 00:00 • #625596
    bir muse ve placebo parodisi sandığım klipleri.... Kim yazmışsa çok güzel özetlemiş...
  • radyokafa • 22 Ocak 2007 00:00 • #625597
    http://www.youtube.com/watch?v=400X8lkJeRc

    ilk klip Çikolata'yı bu linkten izleyebilirsiniz.
  • rubber soul • 22 Ocak 2007 00:00 • #625598
    "Gavur icadı" diye buna deniyor herhalde.Ya da o çok başka birşey miydi ?

    İzlerken güldüren bir parodi."Zor geçen bir günün ardından köpekler gibi yorulmuş" adama pek iyi gelmez.

    Ali Ece'ye şu linki vermek istiyorum kabul ederlerse :)

    http://www.youtube.com/watch?v=bmGUh-19Jqg
  • kesh_junior • 22 Ocak 2007 00:00 • #625599
    solist hakkındaki düşüncelerimi söylesem bekçi beni bi daha garaj' ın önünden geçirtmez anasını satayım....bu ne..
  • maske_75 • 22 Ocak 2007 00:00 • #625600
    müzik tarzları him grubunu andırıyor.imaj olarakta vokalde boy george havası var.diğerleride cure mantığı.ama türkiyede ilk yapıldıgı icin tutulurgibi geliyor.