-
Volkan Başaran prodüksiyonundan bahsederken yapılan "vokal şan egiti almalı,detone olmuş, davul calamamış, ritm kaçırmış" gibi laflar ne kadar dogru ve ne kadar ciddiye alınır düsünmek gerek.2 sene boyunca bu albüm yapılırken kimsenin farkedemedigini bir anda baska birinin farketmesi de içaçıcı Türkiye'deki müzik adına..Bravo vallahi!
Sırf eleştri yapmak adına da sacma sapan seyler karalanmamalı tabi ki!
-
yahu biz kimiz ki müzik dinliyoruz? biz adam mıyız yahu? adamların prodüktörü, koskoca türk rock müziğinin kilometre taşı özgün müzisyen teomanın, bir şaheser olan nevin prodüktörü. yahu hiç abuk bir şey çıkması muhtemel mi? biz neyden anlıyoruz ki? biz kimiz arkadaşım? biz sanatı, müziği değerlendirebilecek insanlar mıyız? koskoca volkan başaran yapmış, kaydetmiş albümü; bize yorumlamak mı düşer? ne haddimize!
ben şahsen kendimden utanıyorum.
-
Albüm dinlendikçe cok daha farklı tadlar alabiliyorsunuz.Bu denli önyargılı olmazsanız belki daha iyi anlayabilrsiniz.
bu arada Zakkum'un da dedigi gibi, "ya çok begenin, ya da nefret edin.eh işte demeyin"..
Sevgili Leviathan,
bir gün de sizden güzel bir şey duymayı umuyorum.
-
yine klasik garaj ahalisi ne diyeyim bi grup cikiyor ve hepiniz birisine benzetiyo hele su placebo benzetmesi komik tamam belki giyinem tarzlari uyusuyordur ama kimizinki uyusmuyorki??? Simdi ahanda birtane daha Zakkum hayrani diyeceksiniz ama hayir ben zakkum hayrani degilim begenmiyorum dinlemiyorum sarki sözleri hosuam gitmedi ama dedikleri gibide nefret etmiyorum eh istede yok banane bu grupdan diyorum. Sevmeyenler neden polemik cikariyor anlamiyorum kardesim birak dinleyen dinler eger iyi bir grupsa yillar boyunca dinlernir ama iyi degilsin birgün söner bunlarda zaman herseyi yapar siz takmayin siz burda kötüleyip ne yapiyorsunuz anlamiyorum cok stresse kapiliyorsunuz bosverin yaa takmayin simdi kimse atlamasin sen ne diyosun kizim dir filan felan nikede atliyor cogu benide takmayin kafaya emi bosverin........
-
Ne ilgisi var arkadaşlar volkan başaran yapmış ben beğenmedim diye müziktenmi anlamıyorum!!! Saçma sapan bi vokal bi kere. Ne o öyle ah çikolata falan ...: ) Anca özentilik yapıp böyle piyasada dolaşıyo insanlar zaten rock müziğede böyle yansımasın pop türevi müzikler yeterince dağıttı zaten yazık oluyo eminim daha iyisini yapabilirler.
-
dün geceki yüxeses programını izlemeynlerdensiniz belli.Sizlere söyleyecek pek bir şey yok.Zakkum'un dedigi gibi "ya cok begenin ya da nefret edin..eh işte demeyin.";)
-
ben bu adamları izledim. tarzlarını ve stillerini çok beğendim, birebir uygulamaya çalışıyorum. çikolata yiyorum. yoldan geçen kızlara dil atıyorum. işte britiş pop rock.
-
keşke çıkıs parçalarını başka bi şarkıya çekselermiş güzel ama albüm genelde
-
çok rezil bi grup bence yüxexes te izledim de ne o vokalin tavırları
klipte kötü
görüntü rasmus
ses placebo
kötüler işte ...
-
Söyleyecek laf bulamıyorum. Söylersem site beni kovar. O kadar fena yani anlayın :)