Albüm dinlendikçe cok daha farklı tadlar alabiliyorsunuz.Bu denli önyargılı olmazsanız belki daha iyi anlayabilrsiniz.
bu arada Zakkum'un da dedigi gibi, "ya çok begenin, ya da nefret edin.eh işte demeyin"..
Sevgili Leviathan,
bir gün de sizden güzel bir şey duymayı umuyorum.