yine klasik garaj ahalisi ne diyeyim bi grup cikiyor ve hepiniz birisine benzetiyo hele su placebo benzetmesi komik tamam belki giyinem tarzlari uyusuyordur ama kimizinki uyusmuyorki??? Simdi ahanda birtane daha Zakkum hayrani diyeceksiniz ama hayir ben zakkum hayrani degilim begenmiyorum dinlemiyorum sarki sözleri hosuam gitmedi ama dedikleri gibide nefret etmiyorum eh istede yok banane bu grupdan diyorum. Sevmeyenler neden polemik cikariyor anlamiyorum kardesim birak dinleyen dinler eger iyi bir grupsa yillar boyunca dinlernir ama iyi degilsin birgün söner bunlarda zaman herseyi yapar siz takmayin siz burda kötüleyip ne yapiyorsunuz anlamiyorum cok stresse kapiliyorsunuz bosverin yaa takmayin simdi kimse atlamasin sen ne diyosun kizim dir filan felan nikede atliyor cogu benide takmayin kafaya emi bosverin........