Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • nutu • 23 Ocak 2007 00:00 • #625613
    Çok kötü bir şarkıya çok kötü bir vokal
  • up_to_fly • 23 Ocak 2007 00:00 • #625614
    Parça o kadar kötü değil, klip de fena değil. Grubun uyumu da başarılı. Şarkıyı da beğenenler olacaktır, beğenmeyenler de. Fakat vokalin sesi, daha doğrusu ses rengi iyi değil. Ayrıca pop söyler gibi rock söylenmez. Bir de kılık kıyafet ve tavırlar yani kısaca imaj oturmamış. Bence sırıtıyor. Kurban, Mor ve Ötesi, Athena gibi farklı bir imaj düşünülmüş ancak olmamış gibi geldi. Neyse, hayırlı uğurlu olsun başarılar dileriz.
  • treeton • 23 Ocak 2007 00:00 • #625615
    Helal olsun bee takdire değer herşey istediğiniz gibi olur umarım
  • punqui • 23 Ocak 2007 00:00 • #625616
    biraz placebo kaçmış sanki
  • ChesterCharles • 23 Ocak 2007 00:00 • #625617
    yeni bir "him"imiz oldu,15 yaş gotik kızlara hayırlı olsun

    genelleme yapma ama harbbiden hımı gotic diye dinleyenlere acıyorum
  • chemical beat • 23 Ocak 2007 00:00 • #625618
    him ve placebo karısımı.üstüne oynanmış bilerek sanki.sarkıyı travesti gibi sölemesinin dısında genç kızların ve teenage'lerin kalbinden vurucak kesin.klip olmuş sanki.ama şarkı olmamış.neyse hayırlara vesile olsun.
  • ibanetze • 23 Ocak 2007 00:00 • #625619
    Bunlar ne be... Acayip acayip tipler. :) İsim zaten Yüksek Sadakat gibi "Eski Türkçe"msi... :P
  • smells_like_me • 23 Ocak 2007 00:00 • #625620
    klibi ilk gordüğümde bu ne yav dedm.gorsellik desen yok vokal berbat şarkı sözleri "gokhanözen"vari.heralde elemanlardan birisinin pederde bok gibi para var dedim ki album yapabilmişler.placebo yu kes kopyala yapıştır.tamam her grubun etkilendiği gruplar vardır ama müzikal anlamda etkilen be kardeşim adam gibi beste yap.duman turkish nirvana işte baba gibi de yakışıyo bu isim çünkü müzik yapıyolar.millet neden tuttu bu kadar anlamadım bu adamları
  • hmtgkmn • 24 Ocak 2007 00:00 • #625621
    Vokal gün geçtikçe daha çok robert smith'e benziyordu... Evrim gerçekleşmiş...
  • ortadunya • 24 Ocak 2007 00:00 • #625622
    http://www.youtube.com/watch?v=2jXarkrzQus