Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • HereticSlave • 24 Ocak 2007 00:00 • #625623
    genelleme yapma ama harbbiden hımı gotic diye dinleyenlere acıyorum
    23 Ocak 2007 Salı | Yazan: ChesterCharles


    harbi ha.. yılların power metal grubunu gothic yaptınız ya helal olsun..
  • genetik • 24 Ocak 2007 00:00 • #625624
    Bu ne ya ajlar bile daha iyi söyler bu şarkıyı şarkı zaten kötü ben böyle bi şarkı yazsam beni gruptan postalarlar. Ama böyle grupları görünce dinleyince seviniyorum biz daha iyisini yapabiliriz arkadaşlar sadece biraz güven gerekli böyle özentilikte hiç yakışmamış bu gruba cure havası var. gerek yok biz dinlediğimiz müzikleri dinlemeye devam edelim herşeyden önce kendimiz olalım fazlası zarar...
  • reunion • 24 Ocak 2007 00:00 • #625625
    sevmedim bu grubu o kadar cok..ama ilerleyen zamanlarda görecegiz..bi değişim yasarlarsa..karsıma güzel bi sarkıları cıkarsa..
  • ibanetze • 24 Ocak 2007 00:00 • #625626
    Mikrafona dolanmış janjanlı şeyle Rober Hatemo havası yakalanmaya çalışılmış galiba. :)

    Şaka maka ne çakma şarkıymış ya...

    O kadar çok zorlamamak gerekmiş demek ki, sonra böyle ne idüğü belirsin, ortaya karışık bi sonuç çıkabiliyo...

    Acıdım şimdi bu çocuklara, resmen saçma bi prodüktörün para hırsının kurbanı olmuşlar.
  • rock_nation • 24 Ocak 2007 00:00 • #625627
    görür görmez aklıma placebo geldi ama neye yarar..
  • kopalm_beraber • 24 Ocak 2007 00:00 • #625628
    tek güzel olan şeyleri çıkış parçalarının adı :) ÇİKOLATA!!!! :P
  • bdisaster • 24 Ocak 2007 00:00 • #625629
    Her parçası muhteşem olan bir albüm.Mutlak edinilmesi ve defalarca dinlenmesi gerekmektedir.İlk dinleme/seyretmede özümsenemeyecek kadar kaliteli şarkıları mevcut.
    Albüm tanıtımını bekliyoruz efendim..
  • yagmurecceee • 24 Ocak 2007 00:00 • #625630
    ya çikolatadan nefret etmeye başladım emo lar mı gay ler mi karar veremedim
  • seffaff • 24 Ocak 2007 00:00 • #625631
    emo bunlar emo özenti hivrenç böğğğğğğ
  • Spider-Man • 24 Ocak 2007 00:00 • #625632
    genelleme yapma ama harbbiden hımı gotic diye dinleyenlere acıyorum
    23 Ocak 2007 Salı | Yazan: ChesterCharles


    harbi ha.. yılların power metal grubunu gothic yaptınız ya helal olsun..


    Power metal başka bişidir. Araştırırsan iyi olur. HİM le power metal i bağdaştıramadım ben ne alaka...