-
genelleme yapma ama harbbiden hımı gotic diye dinleyenlere acıyorum
23 Ocak 2007 Salı | Yazan: ChesterCharles
harbi ha.. yılların power metal grubunu gothic yaptınız ya helal olsun..
-
Bu ne ya ajlar bile daha iyi söyler bu şarkıyı şarkı zaten kötü ben böyle bi şarkı yazsam beni gruptan postalarlar. Ama böyle grupları görünce dinleyince seviniyorum biz daha iyisini yapabiliriz arkadaşlar sadece biraz güven gerekli böyle özentilikte hiç yakışmamış bu gruba cure havası var. gerek yok biz dinlediğimiz müzikleri dinlemeye devam edelim herşeyden önce kendimiz olalım fazlası zarar...
-
sevmedim bu grubu o kadar cok..ama ilerleyen zamanlarda görecegiz..bi değişim yasarlarsa..karsıma güzel bi sarkıları cıkarsa..
-
Mikrafona dolanmış janjanlı şeyle Rober Hatemo havası yakalanmaya çalışılmış galiba. :)
Şaka maka ne çakma şarkıymış ya...
O kadar çok zorlamamak gerekmiş demek ki, sonra böyle ne idüğü belirsin, ortaya karışık bi sonuç çıkabiliyo...
Acıdım şimdi bu çocuklara, resmen saçma bi prodüktörün para hırsının kurbanı olmuşlar.
-
görür görmez aklıma placebo geldi ama neye yarar..
-
tek güzel olan şeyleri çıkış parçalarının adı :) ÇİKOLATA!!!! :P
-
Her parçası muhteşem olan bir albüm.Mutlak edinilmesi ve defalarca dinlenmesi gerekmektedir.İlk dinleme/seyretmede özümsenemeyecek kadar kaliteli şarkıları mevcut.
Albüm tanıtımını bekliyoruz efendim..
-
ya çikolatadan nefret etmeye başladım emo lar mı gay ler mi karar veremedim
-
emo bunlar emo özenti hivrenç böğğğğğğ
-
genelleme yapma ama harbbiden hımı gotic diye dinleyenlere acıyorum
23 Ocak 2007 Salı | Yazan: ChesterCharles
harbi ha.. yılların power metal grubunu gothic yaptınız ya helal olsun..
Power metal başka bişidir. Araştırırsan iyi olur. HİM le power metal i bağdaştıramadım ben ne alaka...