Bu ne ya ajlar bile daha iyi söyler bu şarkıyı şarkı zaten kötü ben böyle bi şarkı yazsam beni gruptan postalarlar. Ama böyle grupları görünce dinleyince seviniyorum biz daha iyisini yapabiliriz arkadaşlar sadece biraz güven gerekli böyle özentilikte hiç yakışmamış bu gruba cure havası var. gerek yok biz dinlediğimiz müzikleri dinlemeye devam edelim herşeyden önce kendimiz olalım fazlası zarar...