Volkan Başaran prodüksiyonundan bahsederken yapılan "vokal şan egiti almalı,detone olmuş, davul calamamış, ritm kaçırmış" gibi laflar ne kadar dogru ve ne kadar ciddiye alınır düsünmek gerek.2 sene boyunca bu albüm yapılırken kimsenin farkedemedigini bir anda baska birinin farketmesi de içaçıcı Türkiye'deki müzik adına..Bravo vallahi!
Sırf eleştri yapmak adına da sacma sapan seyler karalanmamalı tabi ki!