kapakta placeboya benzemiş solistleri fakat şarkının girişinde muse gibi çığlık atmaya çalışmış başarılıda olmuş denemez ben kendine özgü bir tarzı olmasını isterdim bir de nedense ilk bakışta greenday grubuna benzettim ( her şeye de benzetmişim maşallah bana) şarkı pek hoş değil en azından ben beyenmedim beyenenlerede saygı duymak lazım öyle değil mi?