yahuu nedir bu olay anlamıyorum, gay imajı yapıp, placeboyu taklit edip, muse'un müziğini çalıp ortaya çıkınca mükemmel grup mu olunur zannediyo bu insanlar, ya da bu sadece bi pazarlama stratejisi midir?!. Memlekette yabancı müzik de dinlendiğini, o taklit edilen grupların buraya gelip arada konserler verdiklerini, ve bişey taklit edildiği vakit bu memleketteki insanların bunun farkına varıp onlara prim vermeyeceğini birileri anlatsın şunlara.. Ne diyim Zakkum, yolunuz açık olsun..