anlayamadıgım ne denli bir durumdasınız ki bu denli net-keskin dusunceler icindesiniz.
"yapılır,edilir" tarzında keskin kanaatler getiriyorsunuz.
Size göre satasan , baskasına göre eglendiren, bana göre de orjinallik.
Bakış acısı diye de ben her mesajımda tekrarlıyorum.taklit ile etkilenme arasındaki farkı yakın zamanda umarım herkes anlar.
ancak suclamaları yapmadan önce iyi bilmek ,bilgi sahibi olmak gerekir.Fikirleri saga sola satmadan önce.