Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • nutu • 25 Ocak 2007 00:00 • #625647
    Pentagram: Türkiyenin Metallicası
    Kronik:Türkiyenin Megadethi
    Badluck:Türkiyenin Guns'n Roses
    Manga:Türkiyenin Linkin Parkı.......gibi benzetmelerle Türk gruplarının yaptığı müziği sadece imaj olarak bir yerler çekmeye çalışıyoruz.
    Şimdi bu Zakkum grubumuzada sırf göz makyajları var diye Placebo özentisi Hım çalıntısı gibi yakıştırmalar yapmak yanlış olur.( Hatta ve hatta bi arkadaş Glam demiş yani şok oldum :-) )) Niye illa eleştiri yaparken mutlaka yabancı bir grubu kıstas alıyoruz çok merak ediyorum.
    Bence bir türk grubunun yaptığı Müzikal olarak orta, icra olarak kötü, sunum açısından ( klipten bahsediyorum) iyi bir parça zaten bu üç unsurun hepsi iyi olursa POPSTAR oluyorsunuz. :-)
Bu konunun tüm mesajları