Hele ki bu sözleri İsmail YK vs gibi tamamen şarkı sözü olmaktan bile uzak gereksiz fısıldamaları besteleyen sanatçı bozmalarıyla bir tutulması bilmem nasıl bir gaflet örneğidir...Sapla samanı ayırmak gerek diye düşünüyorum...Ya da gözleri yetmiyorsa kulakları dört açmak...
Bana bu grubun şarkı sözleriyle İsmail YK'nınkiler arasındaki anlam yoğunluğu farkını anlatabilir misin?
Emin ol az çok müzik dinleyicisi olan herkes bu grup hakkında da sanatçı bozması sıfatını sıkça kullanıyo. Kaldı ki İsmail YK sanatçı bozması bile sayılmaz, sanatçılık çok farklı bi kavram, İsmail YK "bozması" ekli sanatçı sıfatını bile kabul etmiyo bence.
Grubun şarkı sözleriyle İsmail YK'nın şarkı sözlerini tek karşılaştıran kişi olan benim ve şunu demişim:
tabi ki grubu İsmail YK'yla da kıyaslamamak gerek ama yine de grubun sözleri kendisinin yazması bi ölçüt değil, hele ki tartıştığımız şey sözlerden farklıyken.
Bunu okuduktan sonra yazdığın cümleyi okuyunca asıl gaflet örneği kimmiş diye sorgulayasım geldi birden :P
Öpüyorum anacıklarım, okumadan cevap yazmak kötüdür... Okuyalım, anlayalım, öyle cevap yazalım. ;)