garajda -ve benzeri müzik sitelerinde- son zamanlarda fark ettiğim bir şey var ki, bir grup hakkında kötü bir şey yazılsa; fanları -ya da grup elemanları kim bilir- olayı sahiplenip kötü eleştiri yapanlara laf sokma telaşına giriyorlar. bütün yorumlara bakarsanız, dediğim tanımlara uyan ve göze çarpan isimler göreceksiniz ki, öyle ki bazıları siteye dün falan üye olmuş "hakkı abi koş bizim gruba laf ediyorlar bir ağızlarının payını ver yau." tadında. arkadaşlar, bir grup yahut bir insan bir albüm çıkartıp; yarattığı eseri diğer insanlara sunuyorsa bir kere bu çok büyük bir cesaret örneğidir; bu bağlamda dalgaya aldığınız ismail yk bile takdir edilir -ki buna herkes dahil- ancak, bu cesaret örneğinin de tabi ki yanında getirdiği; katlanılması gereken olaylar da mevcuttur. buraya isteyen kişi istediği şekilde eleştirisini yapar, bu en doğal hakkıdır da. zaten en büyük hata, insanların konu başlığıyla alakdar değil de, atılan mesajlara cevap verme girişimlerinden kaynaklanıyor. vasıfsız bir insan olarak bunu gördüm, her ne kadar bu tanıma ben de dahil olsam da şimdi; insanların eleştiri haklarını engellemiyelim, konu başlıklarından sapmayalım.