garaj da bozulmuş, gelen geçen doluşmuş, sığıntı yuvası olmuş. ismail yk nedir ya? eleştiri değil ki bu, zırvalık. ve zırvalığa kimse dayanamaz, sadece grup fanları değil.
o değil de bu lafları edenler umarım gururlu kişiler değillerdir. albümü almadıkları belli, mp3 indirince yahut kliplerden görünce utanacaklarından söylediklerinin aksini de iddia edemezler yoksa. yazık olur haliyle.
şu ülkede "rock" yapan en iyi 3-5 gruptan birinin mükemmel ötesi albümüdür zehr-i zakkum. böyle de iddialıyım, lafımdan da ölsem dönmem. hadi sizi görelim bakalım ilerde napacaksınız..
(hangi başarısız grubun elemanısın ki acep, nedir bu çekememezlik?)