mesajın yerine ulaşmış olması güzel.. isteyince gerçek bilgileri bulabiliyor, araştırmayı ve soruşturmayı yapabiliyormuşsun bak. bir de eleştiri ile b.k atma arasındaki farkı ayırdedebilirsen tam süper olacak.
sizin yaptığınız şeyin aynısını ben de yaptım işte, bu kadar basit. hatta birlik olup bunu devam ettirsek, sürekli bu şekilde mesajlar bıraksak savunma durumuna geçecek olduğuna da yemin edebilecek kadar iddialıyım.