Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • Leviathan • 29 Ocak 2007 00:00 • #625671
    buradan da görebilecegimiz gibi kişilerin elestri ve bilgi düzeylerini "site üyelik" zamanlarıyla ölçen bir zihniyet
    ..8 senedir piyasanın icinde olan bir gurubun da sizin bahsettiginiz seylere tenezzül etmeyecek olgunlukta,kalitede oldugundan emin olunuz .

    evet, aynen birinci söylediğine katılıyorum; her zaman geçen seneler herkese bir şeyler katmayabilir. o zaman ikinci dediğin geçersiz oluyor; bir grubu çaldığı yıllarla değerlendirmek saçma olur. ismail yk'da nerden baksan 10 yıldır bu piyasada. işin komik yanı, dediğimi saptırmak için türlü türlü kelime oyunlarına girişmişsin o ayrı, benim orda demek istediğim hepinizin "hakkı abi koş garaja zakkuma laf ediyorlar ayarı verelim onlara" mantığında hepinizin 3-4 gündür üye olmasıydı siteye ve bir müzik sitesi alt kültürüne uymayan şekilde; başlık hakkında yorum yapacağınıza chat usulü altınızdaki üstünüzdeki mesajlara cevap yetiştirme telaşenizdi. ayrıca aralarda site sakinlerine ettiğiniz hakaretler de cabası.

    dikkat ederseniz
    bdisaster
    rumuzlu arkadaş ilk mesajında gayet efendi yorumunu yazıyor, ama sonra noluyorsa bir anda bütün kötü eleştirilere karşı grubunu kahramanca savunma misyonuna giriyor. başlattığı akım, büyüyor da büyüyor, acayip bir laf sokma ve ayar verme çabasına bürünüyor bu başlık. ben sadece, siteyle uzun zamandır alakadar biri olarak bu konuya müdahil oluyorum ve bir hatırlatmada bulunuyorum. ama arkadaş mirc ortamlarında falan çok gezinmiş olacak ki, başlıyor bana da laf sokmaya. yazıktır ya, kendinize, harcadığınız zamana yazık..

    burdan site yönetimine teklifim, herkes bir habere yahut belirli bir konu başlığına sadece "bir defa" mesaj atabilsin. o zaman böyle saçma vakalarla karşı karşıya kalmayız..
Bu konunun tüm mesajları